آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

273

| سه شنبه, ۱ سپتامبر ۲۰۱۵، ۱۰:۴۵ ق.ظ

سه شنبه_ده شهریور

امروز صب هوا به شدت تاریک بود! بارون خیلی شدیدی می‌بارید. تا ظهر به بطالت گذشت.  بعدظهر قرار بود من و جناب خان هم رو ببینیم که اوشون گفت که بارونه نریم عیب داره؟ گفتم نه اما غصم گرفت. واس همین با هم دعوامون شد :) بعد هم که رفتم آموزشگاه و الان تازه اومدم. یکشنبه کتاب استاتیک گرفتم و قراره استارت بزنم. آها ارشد هم بی ادبی نباشه قبول شدم! غیرانتفاعی یه شهر همینجاها! شنبه با نین رفتیم پارچه خریدیم واسم مانتو بدوزه!جمعه داییه و دخترش اینجا بودن تا شب.اتفاق خاص دیگه ای یادم نمیاد...هان با س هم دعوام شد شدید.جاست دیس!

  • ۱۵/۰۹/۰۱

نظرات  (۱)

تبریک میگم قبولیتو عزیزم ، موفق باشی :)*
پاسخ:
میسی. اما من که نمیخوام برم. جالبه که امروز صب از اون دانشگاه بام تماس گرفتن که هی فلانی مگه منصرف شدی؟ چرا نمیای! :))
راستی تو میری؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">