آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

275

| شنبه, ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۵، ۰۷:۵۹ ق.ظ

امروز صب رفتم اون آموزشگاه معروفه و نامه رو گرفتم بردم اونیکی شعبه. گفت باید 45 تومن بدی واسه آزمون. منم مدارک نداشتم و دو ساعتی تو خیابونا چرخیدم تا داداشه کارش تموم شه و بیاد. کل مغازه ها رو گشتم. ظهر رفتم خونه نین و مانتوم رو پرو کردم. خوب شده بود. بعدش اومدم خونه و دوش گرفتم. بعد ناهار طی یک اقدام انتحاری! رفتم واسه چکاپ دندون. دکتره گفت بین دو تا دندون بالام سوراخه و یه دندون ته. فک کنم عقله. گفت دوتاش باید پر شه و چندتایی هم لکه دارم. دندون جلویی هم گفت بخاطر کجیشه که مستعد ضربه میشه. باید ارتودنسی شه و هم سطح بقیه شه. این یکی که عمرن! کلی پولشه. اما باید به فکر پر کردن اون دوتا باشم که خیلیم میترسم! متاسفانه با محل اتصال یکی از دندونا به لثه مشکل داشتم که یادم رفت مطرح کنم. مشکوکم به پوسیدگی ریشه ش. امیدوارم اونقدر شجاع شم که برم و پرشون کنم.

  • ۱۵/۰۹/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">