آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

212

| پنجشنبه, ۱۹ نوامبر ۲۰۱۵، ۱۱:۰۳ ق.ظ

فردا صب آزمون دارم.همه تنم درد میکنه. بازم دوباره سرما خوردم.لعنتی. دیشب تا صب تو خود بخاری خوابیدم. بخورم گرفتم.

دست و دلم به کتاب نرفته هیچ.تازه خلاصه هامو ورداشتم نگاه کنم.خلاصه رو هم زورم میاد لامصب! 

از دیشب تا امروز غروب صد گرم توت خشک که خریده بودم رو نابود کردم.خیلی دوسش دارم. و البته انجیر خشک رو. دیشب یکمی خرید کردم.

لامصب نمیدونم چه حکمتیه تا کتاب باز میکنم جیشم میگیره :| 

خاله قوبون دس و پای بلوریش بشه. دخمر قشنگم... امروز جنسیتشو فهمیدیم ^_^ 

  • ۱۵/۱۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">