آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

joooje

| شنبه, ۲۱ می ۲۰۱۶، ۰۸:۲۴ ق.ظ

نخودچی رو دلم خوابیده و این بهترین حس دنیاس وقتی دم و بازدممون تو هم قاطی میشه. وقت بازدمش روی شکم من خالی میشه. خیلی دوسش دارم قد یه دنیا.در واقع دوس دارم همینجوری بخورمش!^_^

  • ۱۶/۰۵/۲۱

نظرات  (۲)

  • خانوم مهندس
  • وای خوش به حالتتتتت
    پاسخ:
    خیلی.... اصلا وصف پذیر نیس!
  • گروه فرهنگی صبح امید
  • هی ؟ من نمی دونم؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">