آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

275

| چهارشنبه, ۸ ژوئن ۲۰۱۶، ۱۲:۵۹ ب.ظ

چهارشنبه_دوم رمضان_نوزدهم خردادماه

امروز سومین روزه متوالیم بود. تا اینجاش خوب بود. بعد از سحری پنجره اتاقمو بستم تا سرو صدا بیدارم نکنه. اما طبق معمول با آلارم جیش ساعت ده بیدار شدم و یکم اینور اونور شدم و دیدم نمیشه. پاشدم رفتم دسشوری. و باز که اومدم خوابم نبرد :| من خرس خوابم نبره خیلی حرفه... خلاصه تا ساعت یک تو تخت لولیدم و سپس پاشدم. بعد از ظهر به انجام کار بعدی گذشت و خیلی قورباغه گنده ای بود رفتنم به اون آموزشگاه آخریه. ظهر کلی با سین حرف زدم و قرار شد اونم فردا بام بیاد. اما غروب زنگ زدم به خواهر و اونم بهم گفت اگه حس خوبی نداری نرو. منم منتظر یه کامنت مخالف بودم تا دنبالشو بگیرم. و همونجا تصمیم گرفتم که نرم! و سریع از گروه تلگرامی لفت دادم. بعدش پاشدم رفتم خونه سین یه نیم ساعت تا اذان نشستم. و اومدم خونه. خانومه ز زد که خبر ندادی و این صحبتا و منم گفتم منصرف شدم. واقعا با این تصمیم سبک شدم. چون یه حس بدی داشتم بهش! حالام هوا بهاری شده دوباره و دوس دارم این چند روزو اینجا باشم و بعدش که مصادف میشه با پ برم پیش خواهرم چند روزی بمونم ایشالا و یه مانتویی چیزی بخرم و نی نی گولو رو هم ببینم. هرچند به نظر من آدم بزرگه و نی نی نمیباشد ^_^ عاشقشم قلب قلب. غروب هم رفتم مراسم انس با قرآن و جز دو رو خوندم با اینکه جز یک رو نخونده بودم :) باز هم نشستم سر ترجمه. عجیب اینجاست که خان زیاد دور و ورم نمیپلکه. اما رفتارش همون چند بار کم باهام خوبه و از گل کمتر نمیگه. اما خیلی اس و زنگ نمیزنه. نمیدونم داستان چی چیه!


شاید من بعد خواهر=سیس شد.

نی نی گولو رو از همه اعضای خانواده بیشتر دوس دارم و احساس مسئولیت در مقابلش میکنم. چون خودش کاری نمیتونه بکنه اصلا به خودم نمیتونم اجازه بدم تا راش یه وقتی کم بذارم.

  • ۱۶/۰۶/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">