آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

278

| جمعه, ۱ جولای ۲۰۱۶، ۱۰:۳۱ ق.ظ

بله بلخره من هم برگشتم. از مسافرتی که بامداد روز یکشنبه 23 خرداد شروع شد و روز چهارشنبه 9 تیر به پایان رسید.

حدود 18 روز پیش جوجه بودم. برا خودم که قد دو سه روز بود. اما خوب بود. یکشنبه با دایی اینا رفتم و دیگه برنگشتم تا چهارشنبه که مجبور شدم. تو این مدت نتیجه ارشد اومد، انتخاب رشته کردم، یه مورد کار دوم برام جور شد که همونجا انجامش دادم، سه تا کتاب لاغر خوندم، به سه تا مصاحبه کاری لگد زدم و فقط ریلکس کردم. از دیروزم زندگی به روال عادی خودش برگشت. شکرت خدا

  • ۱۶/۰۷/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">