آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

285

| سه شنبه, ۳۰ آگوست ۲۰۱۶، ۱۲:۱۱ ق.ظ

گاهی وقتا واقعا فک میکنم که بودنم با خان اشتباهه. نمیدونم چرا همش به این نتیجه میرسم. دعواهای اخیرمون اکثرا واس همین بوده. یعنی واقعا تصمیم داشتم جدا شم. اما خر شدم و برگشتم. بازم دیروز که داشتم برای نین حرف میزدم ته دلم فک کردم شاید اشتباهه. فقط خدا میدونه. تنها نگرانیمم کارشه. نمیدونم واقعا بعد از این چند سال هنوز، دوسش دارم یا نه :( خیلی حس بدیه. از حدا میخوام که اگه به صلاحه که این دوستی ادامه داشته باشه و به سرانجام برسه اما اگه به صلاحمون نیس زودتر بی سر و صدا تموم شه :(

  • ۱۶/۰۸/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">