آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

روز سوم

| يكشنبه, ۱۹ مارس ۲۰۱۷، ۰۶:۳۷ ق.ظ

امروز یکشنبه 29 اسفنده و فردا عید میشه...امروز بعد از صبونه رفتیم تا یه مرکز خرید تا برای مامانشون هدیه روز مادر بخرن. یه چیزی خریدن و بعد از کمی خرید برگشتیم خونه و ناهار خوردیم. بعد از ناهار من نشستم به خالی کردن گوشیم و فعلا همه خونه ایم. باقیش رو اضافه میکنم

تصمیم دارم بعدا کمی درس هم بخوتم انشالله

غروب کمی رفتیم خرید.دایسو ژاپن. من چیزی نخریدم جز یه بلوز پلوشرت واسه فنقولک و یه دستبند واس خودم.شام هم نخوردیم فک کنم

  • ۱۷/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">