آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

333

| شنبه, ۶ می ۲۰۱۷، ۱۲:۲۷ ب.ظ

خب هفته پیش دوشنبه کلاسام که تموم شد و غروب واسه مح کیک تولد گرفتم بردم خوابگاه و بساط سورپرایزمون بهم خورد  در یک اقدام انتحاری یهویی تصمیم گرفتم برم تهران. هم نمایشگاه هم پیش فندق جون و این شد که ده و نیم شب راهی جاده شدم و صبحم ساعت هفت و ربع رسیدم خونه. صب جوجه پیش من موند و تا نزدیکای یازده خوابیدیم. پاشد و پوشکشو با یه دستکش یک بار مصرف که دستم انداختم عوض کردم و کمی خوراکی بهش دادم و با هم تا بعد ظهر که مامانش بیاد رو طی کردیم. غروب فک کنم رفتیم بیرون یکمی.دقیق یادم نیس کجا. فک کنم رفتیم شیرینی خریدیم. فرداش که چهارشنبه باشه صب باید جوجه رو میبردم مهد کودک. نزدیکای نه پاشد و بیدارم کرد و بعد از تعویض پوشکش و صبونه دادن بهش راهی  مهد شدیم. برای روز اول یه ساعت موند و منم همون حوالی یکم چرخ زدم و بعد یه ساعت زنگ زدن ک بیا ببرش و منم رفتم دیدم گوله گوله اشک میریزه.خلاصه گرفتمش و آوردمش خونه. بعد ظهر مامانش اومد و من رفتم کلاس زبان.عصری رفتیم تا یه مرکز خرید و نفری یکی یه دونه مانتو و خواهرم دوتا خریدیم و من یه کیف هم خریدم. پنجشنبه صب نزدیک دو ساعت جوجه روگذاشتیم مهد و ساعتت یک رفتیم دنبالش و ازونور رفتیم تجریش گردی و چیزی نخریدیم و ناهارم بیرون خوردیم و عصری برگشتیم. جمعه که خونه بودیم.ظهر رفتیم بیرون که مغازه ها تعطیل بودن.برگشتیم خونه و دوباره غروب رفتیم. باز نفری یه مانتو خریدیم. من دوتا شال و خواهر هم یه روسری. برگشتیم. امروزم که شنبه باشه دیگه جوجه از صب زود با مامی و ددیش رفت برای مهد و دختر خوبی هم بود. من نزدیکای ساعت دو رفتم دنبالش و تا سه که مامیش بیاد خونه یکم بی قراری کرد. بعد ظهر رفتم کلاس زبان و وقتی اومدم رفتیم همین خیابون و چنتا وسیله ریز با قیمت خوب دیدم خریدم واسه کادوی تولد دوستام بدم بهشون. واسه شام هم آش خریده بودم. حالا شاید فردا رفتم نمایشگاه کتاب. مشخص نیس. عشق وافری به جوجه جان دارم که همش دلم میخواد بچلونمش یا بخورمش. نمیدونم چیکارش کنم واقعا!

  • ۱۷/۰۵/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">