آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

مادرم، خواهرم

| پنجشنبه, ۱۸ می ۲۰۱۷، ۰۷:۴۲ ق.ظ

بهم میگه پسره هنوز بهت زنگ میزنه؟ گفتم پس چی! گفت کار پیدا کرد؟ گفتم کار همینجا هست تا پیدا کنه؟ گفت پس برای خودت زیر سر داری! گفتم بله که دارم.

#مادرم


بهم میگه خره انگشتر سبک برنداریا. مثل من خریت نکنی پشیمون میشی. بگو واسه نشون برات از اون تک نگین دارا بیارن. انگشتر نازک برنداری. گفتم باشه باشه

آخه وقتی من انگشتر اندازه قاب عکس دوس ندارم چرا باید بخرم!

#خواهرم


  • ۱۷/۰۵/۱۸

نظرات  (۱)

سلام 
خب اولا که ختم قرآن به صورت سوره ای گذاشتم اینو بگم تا یادم نرفته 
در خصوص جواهرات و اینام باید بگم منم دور و بر اینطور چیزا نیستم اما ظاهر پدر و مادرها ما رو ابزار چشم کور کنی اینو اون میدونند کاسه آجیل خوری میندازن گردن بچچچچچچچچه 
ببین سلیقه خودت چی میگه ، آزاد باش 
پاسخ:
سلام 
خب اگه میشه سوره های 90 تا 95 رو من میخونم. 
متاسفانه ماجرای ما فعلا از بیخ و بن گره خورده :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">