آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

تیرامیسو

| جمعه, ۱۱ آگوست ۲۰۱۷، ۰۵:۵۱ ق.ظ

مزه پنیر ماسکارپنه به لعنت خدا هم نمی ارزید. بدتر از اون لیدی فینگرهایی که با عرق جبین پختم بود که از شدت شیرینی تو ذوق میزد. تیرامیسوی حاصل؟ مزه تنها چیزی که نمیده تیرامیسوست. اونقدر قهوه قوی روش ماله کشی کردم اما مزه تنها چیزی که نمیده قهوست. کاش با همون کافی میکسا درس میکردم. الانم کمین کردم تا تموم شه و بعدش با خامه فرم گرفته آماده و پنیر خامه ای و شایدم پتی بور خوابیده در کافی میکس یک بار دیگه امتحان کردم!


***دیروز غروب یهو رفتم آرایشگاه جلوی خونه و موهامو کوتاه کردم. راضیم. حتی اگه بیشترم کوتاه میکردم خوب بود.

  • ۱۷/۰۸/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">