آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

370

| چهارشنبه, ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۷، ۰۱:۲۳ ب.ظ

باز وارد دوران پر مشغلگی شدم. امیدوارم که فالش نیک باشه!و باعث شه یکمم سرم تو کارام فرو بره و در واقع کارام تو من فرو بره. یعنی کارامو دیگه بشینم مث بچه آدم انجام بدم :دی

دیروز تماس از جایی که منتظر بودم دریافت کردم و قرار شد بزودی همکاریم رو شروع کنم ^_^ انشالله که خیر باشه.

امروز عصرم از اینجا که تقریبا اوکی بود تماس گرفتن و رفتم تجهیزات لازم رو تحویل گرفتم. قراره خدا بخواد از بعد از تعطیلات شروع کنیم. این یکی هم انشالله که خیر باشه :)

  • ۱۷/۰۹/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">