آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

380

| جمعه, ۱۰ نوامبر ۲۰۱۷، ۰۸:۰۳ ق.ظ

نمیدونم خله، خنگه، رو چه حسابی بهم میگه گوشیتو بده از  دیکشنریش استفاده کنم. یا میتونم تلگرام لپ تاپتو وا کنم. آخه چرا؟ صمیمیت باعث نمیشه بتونیم وارد حریم هم بشیم. و البته هر کس ممکنه حریم خصوصیش براش مهم باشه...

امروز برگشته بهم میگه احساس میکنم شوهرت کارمنده.من میخوام یه شوهر باشخصیت پیدا کنی. اینجور درب و داغون نمیتونم واست تصور کنم. درب و داغونم دقیقا منظورش شغل آزاد بود. خدایا آخه چرا!

از پریروز کارد و پنیر شدیم باز.

خدایا عمیقا ازت میخوام ما رو به شخص درستمون برسون و اگه کسی واسه کسی نیس زودتر از سر راه هم برشون دار. . . بلند بگو آمین!

  • ۱۷/۱۱/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">