آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

399

| پنجشنبه, ۱۴ دسامبر ۲۰۱۷، ۱۲:۵۱ ب.ظ

لباسی که می‌پوشم توی اعتماد به نفسم، حرف زدنم و رفتارم خیلی تاثیر داره!

واقعا نمی‌دونم چطوره که وقتی لباسم یکمی کهنه و قدیمیه حرف زدنم آروم می‌شه و گردنم خم. اما وقتی لباس نو و فیت تنمه شونه‌ها ناخودآگاه عقب می‌ره و تن صدا هم بالاتر! ولی جدی تاثیر داره :) البته باز هم دلم نمیاد لباسای قدیمی رو زود دور بندازم و جایگزین بذارم براشون!


**اینم البته مربوط به کلاس امروزم بود که با مانتو نوعه کلی گردن‌کشی کردم و سرشون هر جا که لازم بود هوار کشیدم بلکم حساب کار بیاد دستشون :)

***ولی کیف می‌ده وقتی صدام رو بالا می‎برم و با یه نگاه نافذ بچه‌ها رو نگاه می‌کنم و اونا هم خواه ناخواه حساب می‌برن! (#معلم ـ عقده ـ ای!)

****هوای رابطه ابریست، اون؟‌ عین خیالش نیست که گفتم بیا تمومش کنیم. من؟ دارم سعی می‌کنم پالس دفعی بدم و از خودم دورش کنم...

*****وقتی صدای استاد رو که ضبط کردم گوش میدم تا پیاده کنم، وقتی صدای خودمو می‌شنوم که چه خزعبلات بی‌ربطی به استاد میگم و اونم میگه خب، اینقدر از حرف زدن خودم بدم میاد. ریکُردینگ این سری رو داشتم امروز پیاده می‌کردم و دیدم که به وضوح خیلی کمتر از دفعه قبل حرف زدم و حرفام یه کمی با ربط تر بود، اما هنوز بی‌ربط! تصمیم گرفتم این دفعه به بنده خدا استاد بگم میخوام صداشو ضبط کنم. خودم دوس ندارم ندونسته کسی این کارو انجام بده...

******خدایا کمک کن کارایی که باید رو انجام بدم و سربلند بشم!

  • ۱۷/۱۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">