آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

412

| يكشنبه, ۳۱ دسامبر ۲۰۱۷، ۱۲:۳۶ ق.ظ

دیروز یکی از فسقلیا بهم گفت میشه دستتو ببینم؟ فکر کردم میخواد لاکم رو ببینه. دستمو دادم دستش تا ببینه. یهو پشت دستمو بوسید. گفتم این چه کاری بود کردی؟ گفت آخه دوست دارم. کفتم منم دوست دارم و خودم رو هم قدش کردم و صورتشو بوسیدم. واقعا غش نکنم براش؟؟؟


  • ۱۷/۱۲/۳۱

نظرات  (۳)

بچه ها خیلی پاکن
منم معلم ابتدایی ام واقعا بعضی وقتا اشک آدمو در میارن
پاسخ:
آره. واقعا. کاش آدما همیشه همینجور پاک و صاف میموندن
باز خوبه مث مال من ازین فحش های آمریکایی در ابعاد فجیع معنایی نپرسیده خیلیه :|
پاسخ:
از اون جور چندشا هم داشتم دیگه. ایشششش
جالب بود، چه مهربونی براشون پس
همیشه این طور مهربون بمون
پاسخ:
خیلیم مهربون نیستم. بچه ها خیلی پاک و مهربونن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">