آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

458

| سه شنبه, ۲۰ فوریه ۲۰۱۸، ۰۱:۲۵ ق.ظ

دیروز رفتم مشاوره. خانم دکتر خوبی بود. یه سری سوالا ازم پرسید که خودم جوابشونو نمیدونستم :( یه جورایی به چالش کشیده شدم. اما خوب بود. قرار شد روی سوالا فکر کنم و با خودم به نتیجه برسم. بعدش دونه دونه از خان سوالا رو بپرسم و اونم جدی جدی جوابمو بده. 

خدایا کمکم کن تصمیم درستی بگیرم.

دیشب برای سومین بار توی یه مدت کوتاه خواب استاد و دانشگاه رو دیدم. این بار استاد مشاورم هم بود و یه استاد مشاور هم از دانشگاه لیسانس داشتم که سعی داشت کمکم کنه. واقعا همه بسیج شدن تا من پایان نامه رو به جلو ببرم!

یکشنبه رفتم کلاس فنی و هیشکی نیومده بود. من و مربی نشستیم کلی با هم حرف زدیم. بهم گفت اشتباه کردی نرفتی دانشگاه. حتما برو برات خوبه و این حرفا. اون روزم خوش گذشت. بعلاوه اینکه کلی مارکر و خودکارم واسه خودم خریدم :)

شنبه با خودم دسر بردم آموزشگاه و با دوستیا خوردیم. چهارشنبه ترم زمستون تموم میشه و قراره بعد از یه هفته گپ ترم جدید رو شروع کنیم. امیدوارم قبل از عید تسویه کنه باهام. بعد عید به احتمال قوی نمیرم!

جلسه مشاوره هم ۴۵ دقیقه نود تومن واسم آب خورد. امیدوارم بیمه تکمیلی پولشو بهم بده. با اینکه دوس ندارم اما باید دفترچه رو بدم بابا ببره کاراشو انجام بده.

  • ۱۸/۰۲/۲۰

نظرات  (۲)

سلام.
به به منم عاشق لوازم تحریرم.البته تا حدی می تونم جلوی خودمو بگیرم وقتی لازم ندارم.
چه خوب که مشاور رفتین.امیدوارم هرچی بهترین و خیره براتون پیش بیاد
پاسخ:
اصلا یکی از تفریحات من رفتن به شهر کتاب و دیدن اینجور جینگولیجاته:)
ممنونم. واقعا یکی از مراحل سخت زندگی آدم همین هندل کردن رابطه و انتخاب همراه زندگیشه...
واقعا مرحله ی سخت و مهمیه خیلی مهمتر ازانتخاب رشته و...
یه کتاب اقای عباسی ولدی داره برای پیش از ازدواج و انتخاب همسر.زمان ما نبود.بهنظرم کتاب خوبیه.یه نگاه بندازین ضرر نداره.چند جلد هست ولی نه قطور
پاسخ:
اشتباهم این بود که از اولش فکر اینجا رو نکرده بودم که همه چیز بخواد جدی شه. واسه همین جدی به قضیه نگاه نمیکردم و فقط یه دوست میدیدمش. الان واقعا موندم درسته یا غلطه. 
ممنونم :) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">