آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

سالی که گذشت...

| دوشنبه, ۱۹ مارس ۲۰۱۸، ۱۰:۵۲ ق.ظ

خب! سال ۹۶ رو تو یه سفری که فکرشم نمیکردم تحویل کردم. دارم دونه دونه به آرشیو برمیگردم تا ببینم حال و روز هر ماهم چه بوده. اون جور که بوش میاد انگار از همون فروردین به پوچی رسیده بودم و یه فکرایی به سرم زده بود. 

نمیدونم چرا همش ذهنم میره به سمت بررسی از لحاظ رابطه عاطفی تو سالی که گذشت. اشکال نداره. از اردیبهشتم بخوام بگم باز یه دعوای شدیدی اتفاق افتاده بود و رابطمون خراب تر شده بود. تو این مدت من خیلی تو جاده بودم و همش تو راه بودم در واقع.

توی خرداد باز بهش امید داشتم. اما باز هم حداقل یه دعوای سخت داشتیم. خردادماه برای من انگار یه جرقه هایی روشن شد. یه کمی شروع کردم با خودم فکر کردن... اینکه از زندگی چی میخوام و چی باید بشه

راجع به تیرماه چیزی یادم نمیاد. ولی چندتا کتاب خوندم. با اینکه فصل امتحانام بود یادمه یه کتاب تو فرجه بین دو تا امتحانم خوندم!!

مردادماه و باز هم من و باز هم یاس فلسفی!
توی شهریور انصافا انگاری یکمی با هم خوب بودیم.

از مهرماه پرمشغله شدم. همزمان کار کردن رو تو دو جا شروع کردم و پروپوزالم رو هم به یه جاهایی رسوندم. 

دیگه فکر میکنم از اواخر آبان بود که عمیقا از بودن توی این رابطه خسته شدم و پا پس کشیدم. 

نمیدونم...



سال نود و هفت سال بیست و هفت سالگیمه. هر چند که من خودم رو بیست و هفت ساله نمیبینم هنوز!

تو سال جدید حتما از پایان نامم دفاع میکنم.

سعی میکنم حتما تو آزمون نظام قبول بشم.

برای دکترا تصمیم بگیرم.

تو رشته خودم با سواد بشم.

زبانم رو تقویت کنم.

واسه زندگیم تصمیم درست بگیرم.

کلی مقاله بدم.

کتاب بیشتر و بیشتر بخونم.

بیشتر مراقب حرف زدنم باشم.

یه آدم های کلاس بشم.

خدا رو چه دیدی، شایدم تصمیم گرفتم از اینجا برم یه جای بهتر...

امیدوارم هر چی هست خوب و خیر و سلامتی باشه توش :)

  • ۱۸/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">