آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

487

| دوشنبه, ۲۱ می ۲۰۱۸، ۰۸:۵۴ ق.ظ

امروز استاد بهم گفت که فلانی هوشش از تو خیلی کمتر بود. بعد گفت خیلی نه ولی کمتر بود.

بعدشم بهم گفت تو خیلی منظم و دقیقی و همه کارایی که بهت میسپرم رو انجام میدی و مشکلاتی هم که به وجود میاد رو حل می‌کنی

من؟ دو نقطه بال بال پروانه :)

گفتم یه چیزایی تو من دیده. ولی من که خودم فک میکنم واقعا بی‌نظم و تنبلم. حالا چطور اونو گولش زدم خدا بداند!!!!!


  • ۱۸/۰۵/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">