آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

491

| جمعه, ۲۵ می ۲۰۱۸، ۰۶:۵۱ ق.ظ

آیا استفاده کردن از هدایای دوس پسر سابق کار پسندیده‌ای است؟

آیا اشکالی دارد اگر ساعت قشنگیست هنوز ازش استفاده کنم؟ با اینکه شش ماهی هست که بهش دست نزده‌ام؟

آیا اصلا باید این چیزها را پس میدادم؟ در صورتی که دوست ندارم او چیزی را به من پس میداد؟

آیا باید چکار میکردم؟

آیا الان ساعت ندارم چه کنم؟ ساعت خوبی بود آخر. دلم میخواد ازش استفاده کنم باز هم!
آیا در کل لاشی بودن بهتر نیست؟

آیا هرچه لاشی‌تر باشی در زندگی گزینه‌های بهتری برایت پیش نمیاید؟

آیا الان زوده برای فکر کردن به اینکه در آینده نزدیک کی به طرفم میاید؟

آیا من لاشی شده‌ام؟ 

  • ۱۸/۰۵/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">