آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

503

| پنجشنبه, ۷ ژوئن ۲۰۱۸، ۰۹:۳۲ ق.ظ

اینقدر صبح از این زرنگ بازیش لجم گرفت که خدا میدونه. 

دیشب تا ۳ نشستم براش نرم افزار نصب کردم و فایل دانلود کردم

بعد زرنگ لپ تاپشو گذاشته واسه من تا من واسش کاراشو بکنم. از اون حرکات باباش بود. 

بعد میگه پول میدم بهت. انگار من خودم بیکارم. الان یه مقاله آی اس آی انتظار انگشتان هنرمند من رو میکشه حداقل :-\

نوکر باباتم غلام سیاه

اینقدر لجم گرفت که دست به لپ تاپش نزدم. همون جا هست که بود :-|

پررووووی طلبکار -ــ-

  • ۱۸/۰۶/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">