آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

505

| شنبه, ۹ ژوئن ۲۰۱۸، ۰۵:۱۹ ق.ظ

دارم به اون درجه‌ای از توانایی میرسم که به هرکسی که ازم بپرسه پایان نامت چی شد؟ شهریور دفاع میکنی؟ فحش خوار و مادر بدم :|

به شما چه آخه؟ شهریمو میدین یا خرجم رو دوشتونه؟ اگه لازم شد خودم بهتون میگم. شاید بد نباشه بگم تاریخ دفاع مشخص شد خبرتون میکنم :|

شدیدا بی میلم به اینکه از اعضای خانواده یا آشنایانم کسی بیاد دفاعم. حتی هم اتاقیامم نمیخوان باشن. فقط به فکر پذیرایی و این کوفت و زهرماراشونم :-\

چرا زندگی نباتی دارم من؟؟

داشتم فکر میکردم که ما از روز اول دوستیمون ماشین نداشتیم. خیلی جاها پیاده باهاش رفتم. هرچند دایره انتخابامون محدود بود. اما اینام باعث نشد که دست بجنبونه حداقل برای بیشتر با هم بودن یه پرایدی دست و پا کنه. من چه خر بودم. به مال دنیا بی اهمیت! هه!

عوضش دوس پسر سین؛ بدون ماشین اصلا پنچره انگار. عین زن و شوهرن الان رسما. انشالله که خوش باشن باهم. من هم پشت دستم رو داغ کنم که حرفای دلمو به هیشکی نزنم. هیشکی... 

  • ۱۸/۰۶/۰۹

نظرات  (۲)

یعنی بخاطر دوست دختر جدیدیش ماشین خریده ؟ :|
پاسخ:
بد گفتم؟ دوست دختر جدیدش کجا بود بنده خدا؟
نه! 
داشتم رابطه دوست خودمو با رابطه خودمون مقایسه میکردم
آره بد نوشتی.
میگم آخه، وگرنه خیلی دردناک میشد قضیه :|
پاسخ:
نه. همون دوست دیروزیمو میگم... واقعا سیاستمدار قهاریه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">