آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

514

| دوشنبه, ۱۱ ژوئن ۲۰۱۸، ۱۲:۳۹ ب.ظ

خواب دیشب تعبیر شد و جناب دکتر قدم رنجه فرمودند بعد یک ماه ایمیل چس صفحه ای بنده رو جواب داده و تقدیم حضور فرمودند. اووووو من فکر میکردم دو صفحه براش فرستادم که اینقدر فس فس میکنه. یه پاراگرافم به زور میشد. منم تشکر نکردم ازش. میخواستم بنویشم زخم و زیلی کردی خودتو اما خودداری کردم. حالا من اصلا نمیدونم نمایه آی اس سی چی هستا. فقط کپی کردم بره.

دارم یه مقاله انگلیسی شروع میکنم به نوشتن. خودش بهم گفت فقط فعلاشو تغییر بده از منابع مختلف برای شروعت. منم شروع کردم اما تغییر دادن جمله هم سخته. هی میام اجکتیو رو عوض کنم. حتی سینونیم هم باشن چک میکنم میبینم تو معنیش نوشته فلان در صورتی که فلان باشد. یعنی اجکتیواشونم هر جا و مکانی جدا تعریف شده. من هیچ من نگاه :|

 میخوام شنبه برم کوه. خدا کنه ش بیاد:{

  • ۱۸/۰۶/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">