آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

579

| چهارشنبه, ۱۷ اکتبر ۲۰۱۸، ۱۲:۰۴ ب.ظ

آخه چه شانسی دارم من؟ آخه چرا سهم من از این زندگی فقط گریه س؟ چرا آخه؟ :"(

خرید غیر حضوری

فرستادن آدم الدنگ واسه خرید


من بهش گفتم مدل فلان رفته مدل بسار گرفته

حالا من از اینجا تا تهران چیکار کنم؟ 

اون بیشعورم جوابمو نمیده اصلا که این به اپ تاپم میخوره یا نه

زنگ زدم دوستم از داداشش بپرسه

پی امدادمبه دو تا از همکلاسیام از اونا بپرسم

اینم از خانواده من

تازه شنبه میخواستم با خودم ببرم خوابگاه

اینم شد وضع من

  • ۱۸/۱۰/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">