آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

از این شهر بروم.

| جمعه, ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸، ۰۱:۵۰ ب.ظ

این قابلیت رو دارم که ساعت‌ها بشینم و به دیوار روبرو زل بزنم :|

فردا صبح میرم تهران

تختمم تو خوابگاه اشغال شده. امیدوارم که پسش بدن بهم :|

ای خدا!

بابا بهم می‌گه دیگه نمی‌ری شهر دانشگاه که؟ گفتم چرا اتفاقا می‌رم. می‌گه اونجا که دیگه کار نداری. می‌گم اتفاقا دارم.

فک کرده می‌تونه واسم کار پیدا کنه. اونم با اون کارش!

هه! این‌همه درس خوندم...

من می‌رم از این شهر. عمرا اگه این‌جا بمونم. 

شده هر جای دیگه ولی می‌رم.

من تو این شهر کوچیک بمون نیستم آقا جان

این خط و این نشون

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ترجمه رو تقریبا نصف کردم. در واقع کمرش شیکست. 

اما از الان غم ویرایشش رو دارم. هر چند که سعی می‌کنم بدون غلط و معنی‌دار تایپ کنم. اما مرض خوندن نهایی دارم من :|

الان جدیدا سندرم نیم فاصله هم بهش اضافه شده.

از تایپ کردنام معلومه تقریبا :/

  • ۱۸/۱۰/۱۹

نظرات  (۱)

کار نیست دختر جان 
هرجا کار گیر اوردی همونجا بمون 
حتی دورقوزآباد
البته به نظر من موندن پیش خانواده بعد از ٢٠ سالگی خیلی سخته
پاسخ:
نظر شما به نظر من بسیار نزدیکه. آما از اینکه به کم قانع بشی و دورنمای زندگیت رو خیلی محدود و کم ببینی و بچینی بیزارم. 
من میخوام پیشرفت کنم و به کم راضی نباشم. پس سختیش رو قبول میکنم
من میرم. چون اگر اینجا بمونم میپوسم. پژمرده میشم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">