آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۶۳۹

| دوشنبه, ۸ آوریل ۲۰۱۹، ۰۱:۱۶ ب.ظ
دیشب ساعت ۱۱ رفتم تو رختخواب.
یه کمی بهتر نسبت به شبای قبل خوابیدم. اما در مجموع کیفیت خوابم خیلی پایینه
صب هم ۱۰.۳۰ بیدار شدم
خوبه کیفیت خوابم پایینه از رختخواب جدا نمیشم :)))))) نه ولی جدا پایینه !
رفتم از آزمایشام و بلیتام پرینت گرفتم و ظهر اومدم خونه دوش گرفتم
ناهار خوردم آماده شدم رفتم پیش دوستم
البته قبلش یه کمی ویندو شاپیینگ کردم
خیلی انیمیشن خوبی بود. واقعا کیف کردم
کل مدت لبخند روی لبم بود :)
از اونجا با نین اومدیم رفتیم دو تا ساندویچ زدیم بر بدن.
یه کمی الوات بازی
بعدشم خونه
الان نمازمو بخونم
بشینم سر ترجمه ام
۵شنبه عقد مری دعوتم اما اصلا دوست ندارم برم
دنبال یه بهانه ام
کاش مثلا ماشین جا نداشته باشن من برم
خیلی خوب میشه. منم که تنهایی نمیتونم اون همه راه رو برم!
  • ۱۹/۰۴/۰۸

نظرات  (۳)

  • بهار نارنج
  • شما مترجمین؟
    پاسخ:
    مترجم نیستم، اما گهگاهی کار ترجمه انجام میدم
  • بهار نارنج
  • وای چه عالی.
    من خودم عاشق ترجمه هستم.حیف که این رشته رو نمی خونم.
    پاسخ:
    منم این رشته رو نخوندم. میتونی در کنار رشته اصلیت زبان هم بخونی
  • بهار نارنج
  • بله درست می گید. :)
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">