آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۶۴۵

| چهارشنبه, ۱۰ آوریل ۲۰۱۹، ۰۹:۴۵ ق.ظ

خیلی ناراحتم :(

مامان بیشعور برگشته بهم میگه دختر تا یه سنی باید ازدواج کنه

بعد مردم چی میگن

گفتم مردم گه میخورن چیزی بگن

خدا لعنتت کنه دوست پسر سابق که کل زندگی و عمرمو پات گذاشتم

لعنت بهت سین که اینو تو جونم انداختی

لعنت به زبونم که قبولشش کردم

که بعد ۵ سال اون بشه شادوماد و منم دختر ترشیده منتظر خواستگار

همینجور اشکام داره میاد پایین

فردا مادر یه پسره میخواد بیاد منو ببینه

میخوام صد سال نبینه

کثافت




<<< انشالله به حق ۵تن مادر پسره ازون سلیطه ها باشه و از من خوشش نیاد

به خدا قسم الان آمادگی این گه خوریا رو ندارم

  • ۱۹/۰۴/۱۰

نظرات  (۳)

من مدتهاست که درگیر این مسائلم و ۶-۷ سال از بهترین سالهای عمرم رو گذاشتم روی این مساله به اصرار و اجبار خانوادم و هیچ وقت هم نتیجه نداشت. یا اینقدر از طرف چندشم میشد که خودم رد می کردم یا اگرم من میخواستمش اون منو رد میکرد و از طرفی ذهنم هم همیشه درگیر بود و گند زدم تو معدلای لیسانس و فوق. هرچند گذشته ها گذشته و الان باید برای جبرانش و رسیدن به هدفم ۱۰۰۰ برابر تلاش کنم ولی خب خواستم بهت بگم که این مساله تو همه خانواده ها هست و بین همه مادرا هم هس و خیلی کم پیش میاد که مادری اینطور نباشه. منم همسن خودتم و به نظرم سنمون اونقدری نیست که بشه ریسک کرد. البته من هیچ وقت مادر بدون پسر قبول نمیکردم ولی به هرحال شاید فرهنگ شهر شما متفاوته. اما اگه مثل من تنهایی برات ازار دهنده اس و روی بقیه کارات هم ممکنه اثر بذاره خب ببینش شاید مورد خوبی بود. 
پاسخ:
آره تنهایی آزاردهندس. اما از طرفی فعلا نمیکشم وارد یه رابطه اینقدر جدی بشم. شاید اگه خانواده ها درگیر نشن خب راحت تر آدم هندل میکنه. در واقع خودمم نمیدونم چه کاری درسته و چه کاری غلط
منم همین بودم الانم تقریبا هنوز نمیدونم. 
ادرس وبم یادم رفته بود بذارم گذاشتم.
دهه شصتی هستی یا هفتادی؟ 
پاسخ:
مرسی
خود خود هفتادیم! :)
کامنت من نیومد؟!! 
پاسخ:
کامنت دیگه ای نمونده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">