آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

727

| سه شنبه, ۱۱ ژوئن ۲۰۱۹، ۰۶:۰۶ ق.ظ

امروز به گردنبند طلا سفارش دادم

از طریق اینستا

البته آشنای خواهرم بود و رو حساب اون این کارو کردم

وگرنه سکته میکردم که

حالا وزنی هم نداره. ۳ گرم

بعد نشستم فاکتور طلاهایی که داشتم رو نگاه کردم

مثلا سال ۹۱ طلا بود گرمی ۷۸ تومن!

ای خدااااا

چقدر من خریت کردم که بیشتر نخریدم

البته که قیمتها به نسبت همون موقع هم بالا بود

اما باز همون یکی دو تیکه کوچولویی که خریدم رو حساب کردم اگه میخواستم پولشو نگه دارم واقعا ارزشی نداشت الان

دیگه تصمیم گرفتم هر پولی که دستم اومد تبدیل به طلا کنمش

هه هه یه چیزایی هم از دوس پسر سابق گزیدم. البته که خودش با میل خودش بهم میداد. من راضی نبودم

یه سکه ۰.۸ گرمیه که اونم الان نزدیک ۳۰۰ تومن باید باشه. اون موقع فک کنم ۷۰-۸۰ تومن گرفته بود

راضیم ازش :))))))


  • ۱۹/۰۶/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">