آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

760

| سه شنبه, ۳۰ جولای ۲۰۱۹، ۰۵:۵۵ ق.ظ

آقا یک اینکه پولمو زنده کردم

هر چند مجبور شدم یه قرار بذارم که ۱۵ تومن بابتش از کفم برفت

اما خب عوضش اون پول زنده شد

کلی هم خندیدیم

مورد بعدی اینکه کامپیوترا دارن خیلی خیلی باهوش میشن

دیگه دارم ازشون میترسم

لامصب کافیه به یه چیزی فکر کنم

اونوقت تمام صفحات و تبلیغات و پیامهای بازرگانی و هر چی که فکرشو بکنی بهم اون محصول رو پیشنهاد میده

یعنی چی آخه؟

اینقدر هوشمند؟

همون کرمه که گفتم گرونه، دو تا سرچ زدم راجع بهش

دیگه دست از سرم برنمیداره

هر پیجی باز میکنم یه تبلیغ اون بغل ازش داره

قیمتشم ارزونا! همون که میخواستم

من تعجب میکنم والا!!!

  • ۱۹/۰۷/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">