آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

799

| چهارشنبه, ۹ اکتبر ۲۰۱۹، ۱۰:۳۶ ق.ظ

جمعه یکی از دوستام اومد پیشم

روز شنبه صبح تا عصر بردم گردوندمش

یکشنبه هم به حول و قوه الهی رفت خونشون

این از این

دوشنبه دفاع دوستم بود. یکی از بچه های سال پایینی

اما چون قول داده بودم دیگه پاشدم رفتم دفاعش. در واقع پاره شدم و به گه خوردن افتادم از این حرکت مذموم و نسنجیده خودم که آدم احمق باید باشه تا همچین کاری کنه و مطمئنم که اگه من بودم هیشکی همچین کاری به خاطرم نمیکرد.

حالا بگذریم. رفتم...

یه کادوی قشنگ ۴۵ تومنی هم بهش دادم. در واقع واسه دفاع اون من حدود ۱۵۰ تومن خرج کردم. رفت و برگشت و خوراک و کادو :|

میدونم احمقم. چون دوست صمیمیم هم نبود :|

روز جمعه شب واو زنگ زد بهم و یه کمی از در و دیوار و همه چی حرف زدیم. خولاصه خوب بود.

سه شنبه که دیروز باشه بعد ظهر رفتم کتاب بخرم که اونی که میخواستم ۱۰۰ تومن بود. بیخیالش شدم. مگر پی دی اف چه کم از لاله قرمز دارد؟‌:|

عصری هم با بچه ها رفتیم کافه. دو ساعتی نشستیم و اومدم خونه.

یادم باشه به مامان دیگه از جزییات کارام چیزی نگم

سرویسم کرد. 

از گزارش کافه که دیشب پخش کردن تو تی وی بگیر برو تا به بقیه چیزا.

فقط استرس

فقط نگرانی

فقط موج منفی میفرسته برای کارام و فعالیتام

یه تبخال شخمی هم دراوردم که نگو و نپرس :|

ال برگشته به وطن و میخواستم برم ببینمش که با این وضعیتم فعلا صبر کردم تا بهتر بشم.

دلم میخواست برم خببببب :((((

دیگه فعلا همین

فردا صب میرم آزمایش خونی (به قول جوجه) و از الان گرسنمه :|

چیه این ناشتا آخه :|

عنوان پست رو باید میذاشتم :|

 

یادم رفت بگم. امروز فعالیتم در بو.ر.س رو هم شروع کردم. با اولین خرید ۱۷۰ هزار تومن!

  • ۱۹/۱۰/۰۹

نظرات  (۲)

مجموع چند پست قبلت بود فکر کنم

همین که در تکاپو هستی جای خوشحالی داره

موفق باشی

پاسخ:
ممنون

فعالبت در بورس چطوریه 

١٧٠ سود کردی؟ میشه بیشتر توضیح بدی؟

پاسخ:
راستش خودمم خیلی بلد نیستم.
نه ۱۷۰ تومن سهم خریدم. مثل اینکه باید بمونه تا گرونتر شه بعد بفروشم. در این حد بلدم D:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">