آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

827

| سه شنبه, ۲۶ نوامبر ۲۰۱۹، ۱۰:۵۵ ق.ظ

کل دیروز را به حالت افقی سپری کردم. فشار خونم ۸.۳ روی ۵.۵ بود. هر کاری هم میکردم بالا نمیومد. همش سرگیجه و سر درد داشتم و چشمانم سیاهی میرفت. در نهایت شب پاشدم یه چای نبات خوردم کمی جون گرفتم (دوای دردها). بعدش دوش گرفتم و یه کاچی برای خودم درست کردم. تصمیم گرفتم دیگه مث آدم عذا بخورم. تا به این روز نیفتم. شب هم یه مولتی ویتامین خوردم frown

همه اینقدر میخورن تا میمیرن. من اینقدر نمیخورم از گشنگی میمیرم!

هیچی دیگه عملا دیروزم فنا بود. خیلی حال بدی داشتم. شب قبل خواب کمی ترجمه انجام دادم و چت کردم

امروز صب بازسعی کردم صبونه مفصل بخورم. اکچوال خوندم. یه پارتنر جدید پیدا کردم. دختره. قراره با هم اسپیکینگ کار کنیم. امروز نزدیک یک ساعت انگلیسی صحبت کردیم و به نظرم در حد خودم بود و خیلی خوب بود. باز باید به روتین زندگیم نظم بدم. بیشتر از این. امروز از خودم راضی بودم. باید بشینم سهم ترجمه امروز رو هم انجام بدم تا دیر نشده. امیدوارم مشتریهام راضی باشن و بتونم کاسبیم رو پربارتر کنمsmiley

  • ۱۹/۱۱/۲۶

نظرات  (۲)

فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی ترجمه می کنی؟

پاسخ:
بیشتر انگلیسی به فارسی

افررریین.

لبخند و گل و اینا.

پاسخ:
مرسی😊😊😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">