آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

248

| سه شنبه, ۲۶ آوریل ۲۰۱۶، ۱۲:۵۹ ب.ظ

امروز صبح هشت و نیم نه بیدار شدم.بعد از صبونه و اینا نشستم به معادلات تا ظهر. یه لیوان شیر و دوتا دونه دایجستیو خوردم.موندم اینا که رژیم میگیرن چطور راضی نمیشن به دو تا دونش! یکمی هم چوب شور خوردم. دیگه ظهرم شروع کردم به سیال. حقیقتش یادم نیس چی خوندم چی نخوندم. ساعت دو رفتم برای ناهار و اومدم اتاقم نماز که مودمو روشن کردم واز زندگی افتادم دیگه. یکمی بعدش باز سیال خوندم و ساعت پنج و نیم راهی شدم واس باشگاه. کلی کار کردیم و پول نازنینمو بردم شهریه دادم و اومدم خونه دیدم اقوام گرام اینجان.یکم با نی نی بازی کردم و اونام زود رفتن. البته گنده گوزیاو فضولیاشونم کردن و رفتن.خلاصه س زنگ زد که میخواستم بیام اونجا که دیر شد و فردا میام. منم یکم از حرف زدنش خوشم نیومد.نمیدونم البته جدیدا کم حوصله شدم. مدل پی ام اسی.که از همه کس بدم میاد.خیلی بده خدایی.ظهرم که باز با خان زدیم به تیپ و تاپ هم و منم یه حرفی بهش زدم که خیلی ناراحت شد اما نمیدونم چرا دلم نسوخت! یعنی هنوزم پشیمون نیستم از حرفم اما خب اون ناراحته از دستم و منم واسم مهم نیس.خیلی بدجنسم میدونم. اما خب بیشترش واقع بینم.بگذریم... بعدش رفتم حموم و اومدم مامان کرفس داد خورد کردم و یکمی آلوچه خوردم.شامم خوردم اومدم اتاقم که یکمی لاپلاس بخونم دیدم حواسم جمع نمیشه.گفتم بهترین کار اینه که برم زود بخوابم صب زودتر پاشم.الان یکم عذاب وجدان گذرا گرفتم که جناب خان هیچ جایگاهی در زندگیم نداره اما به من چه اصن . مشکل خودشه. منتظرم دوازده شه قرصای مادربزرگه رو بهش بدم. البته باید جای جوشام رو پماد بزنم.تا صبم عین مجسمه بخوابم که نماله به بالشم.حالا خدا کنه خوب بشه.امروز حواسم بود کمتر به صورتم دس بزنم... 

شب بخیر!

  • ۱۶/۰۴/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">