آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1195

| دوشنبه, ۲۵ آوریل ۲۰۲۲، ۰۸:۲۴ ب.ظ

دیشب یه عالمه خوابهای شر و ور دیدم

از ایران هم بود

حتی زنگ نزدم ببینم اونجا چه خبره

چیه این خوابای پریشون؟

از صب تنها کارای مفیدی که کردم اینهان:

دوش و لیزر و کلا فقط دو کلمه درس خوندن

دو ساعت هم تا الان خوابیدم

ساهت الان 20:21 عصره و کمتر از یه ساعت تا اذان مغرب مونده

نمیدونم افطاری چی درست کنم. شاید املت شایدم نه...

امروز دومین روزه‌ام رو گرفتم. دیشب سحری بیدار شدم. خیلی خوب بود. دعای سحر هم از یوتوب گوش میکردم

فردا باید برم سر کار

امشب یا تا دیروقت بیدار میمونم درس میخونم و یا فردا صبح زودتر بیدار میشم

درس که نه. کلیکای مربوط به کاری که استاد داده

چقدر هم بورینگه

امروز از ریپورت هم گروهیم کلی خوندم تا بفهمم چی به چیه

کی وقت کنم برم دانشگاه؟ برم پرینتر رو از لب بردارم ببرم آفیس. ظاهرا گوهر گرانبهایی رو دست کم گرفتم :)))) اینو همخونم بهم گفت

چقدر کسل میشم میخوابمممممم

 

جدیدترین کاری هم که کردم اینه که با یه همشهری آشنا شدم توی یه اپ و بهم گفت میتونیم گاهی هم رو ببینیم :)))) ولی من که میترسم :)

خیلی خبر داغی بود خدایی

  • ۲۲/۰۴/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">