آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1198

| سه شنبه, ۱۰ می ۲۰۲۲، ۰۵:۵۲ ق.ظ

ساعت پنج و چهل و چهار دقیقه صبحه

از ساعت پنج بیدارم

دیشب ساعت سه خوابیدم. یعنی دو ساعت

اول به خاطر دسشویی بیدار شدم اما بعد از گشنگی خوابم نبرد

دیشب شامم نخوردم

دیدم نمیشه، پاشدم رو دو تا تست کره عسل مالیدم و توی قوری چای خشک و آب سرد ریختم گذاشتم روی گاز

پشمای کاشف السلطنه از این حرکت من ریخت :)))))

دیشب تا ساعت ۱۲:۳۰ خونه اف اف بودیم با ع

بعد من با اتوبوس اومدم خونه

و اینقدر آدمهای بی خانمان و دراگی تو خیابون بود که کرک و پرم ریخته بود

خاک بر سرم که هربار تا این موقع بیرون میمونم و با اتوبوس برمیگردم

دیشب ایستگاه نزدیک خونه پیاده شدم و یکی از اون آدمهای ویییرد هم باهام پیاده شد

بعد من راه نیفتادم بیام خونه. موندم تو ایستگاه و زنگ زدم ع تا تا خونه باهاش حرف بزنم

هروقت میترسم برم خونه بهش میزنگم

بعد حس کردم راننده اتوبوس هم با نگاهش بهم گفت که مراقب باش

چون پاش رو رو گاز هم که گذاشت همچنان با من ارتباط چشمیشو تمام نمیکرد

یا شایدم میخواست اونم ترتیب منو بده

یعنی داشتم خراب میکردم به خودم

دیگه کمی که اون مرده دور شد اومدم سمت خونه و بلخره رسیدم

قلبم تند تند میزد 

هیچی دیگه، اینم از داستان امنیت در کشور جهان اولی مثلا

شام هم نخوردم دیگه چون همخونم خواب بود

آها اینم بگم که جلو چشم ما تو خونه اف دو نفر یه دوچرخه رو بلند کردن بردن و ما هیچ کاری نتونستیم بکنیم

امنیت هیچ، امنیت نگاه.....

آقای قاضی من فک نمیکردم اینجا اینجوری باشه🥹

 

 

  • ۲۲/۰۵/۱۰

نظرات  (۱)

منم هفته ی پیش سبکسری بدی کردم که بعدش تازه ترسیدم!

پاسخ:
عه وا؟ چرا؟ چی چی بود؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">