آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1207

| جمعه, ۵ آگوست ۲۰۲۲، ۰۵:۱۸ ب.ظ

جمعه، 5 جولای 2022، ساعت 5:17 عصر

 

تصمیم گرفتم باز هم روزانه بنویسم تا شاید توی رودرواسی با خودم هم که شده کمی کار انجام بدم :|

واقعا انسان گشادی شده ام و از این موضوع رنج میبرم

حالا از همه این صحبتها که بگذریم، امروز قرار بود برای پاره ای از تعمیرات آب خونمون قطع بشه و از اونجایی که من هم لب داشتم، صبح زود پاشدم و نه از خونه زدم بیرون به سمت دانشگاه. این دوربین کوفتی هم هی به کامپیوتر وصل نمیشد و اعصاب برام نذاشته بود. هی آی پیش رو عوض میکردم و هی وصل نمیشد و قرار بود استادم بیاد. ولی ایمیل داد که قبل 11 نمیتونم اونجا باشم. منم هی با آی پی ور رفتم تا اینکه با 3 جواب داد و وصل شد. شد ساعت ده و اون پسره زاخاریlaugh با نمونه هامون اومد. ساعت 11 استاد اومد یه سر زد و منم داشتم کار میکردم. گفت به زودی یه مقاله میدیم و رفت. گفتم چشم عباس آقا!

ظهر نزدیکای ساعت دو دیگه تعطیل کردیم و رفتم بالا ناهارمو خوردم

همخونم مسج داد که آب وصل شد. منم راه افتادم اومدم خونه. تو راه یه لیتر کافی خریدم بی اغراق و همشو خوردم. 

اومدم خونه یه کم لش کردم، نمازمو خوندم و کلی توی اینستا وقتمو هدر دادم و الانم اومدم پای لپ تاپ. 

اینا رو بنویسم یه کوچولو مقاله قول میدم بخونم و بعدشم ساعت 6:30 قراره با میم آنلاین متلب بخونیم

شاید بعدش یه سر برم پیاده روی شایدم نه...

شام هم طبق معمول میخوام سیب زمینی پوره کنم 

این هفته سعی کردم به غدا خوردنم توجه کنم چون وزنم خیلی پایین اومده بود هفته پیش که خودم رو وزن کردم

این هفته میرم خونه عین و خودم رو دوباره وزن میکنم ایشالا که یکمی جون گرفته باشمcrying

فعلا همین. ببینیم تا شب چه میکنیم ^_^

  • ۲۲/۰۸/۰۵

نظرات  (۱)

امیدوارم تصمیمت مانا باشه😂😂😂

پاسخ:
ایشالا ایشالا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">