آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1221

| سه شنبه, ۱۶ آگوست ۲۰۲۲، ۰۵:۲۸ ب.ظ

اول اینو بگم که دیشب یه ضد آفتاب با.یو. د.ر.م ک.ا..و.ر ت..ا.چ خریدم که افتضاح خالص بود. افتضاح به معنی واقعی کلمه!

اینقدر روی پوست میماسه که انگاری ده تومن از مترو خریدمش. امشب میخوام ببرم عوضش کنم اگه بشه ایشالا!

 

همین

 

پ.ن.: عصری رفتم یه مصاحبه کاری و ضد آفتابه رو هم بردم پس بدم که گفت باید ببری همون جایی که خریدی. عوضش یه مدل دیگه همون رو خریدم که خیلی روی پوست سبک بود. کاور خاصی نداره فقط یه کم رنگ، ولی سبکه دیگه. فلوییده. همونجا هم مالیدم به صورتم، پیشونی و دماغم و یه کم راه رفتم دیدم نه اصلا شبیه دیروزیه نیست. 

دیگه اینو از اینجا خریدم و رفتم یه کم برای اف خرید کردم و اومدم خونه وسایلاشو گذاشتم خونش و رفتم اون یکی شاپرز تا قبلی رو پس بدم که اونم سریع پس گرفت و یه فرم داد اسم و آدرسم رو نوشتم دادم بهش. امضا هم کردم. الان میبینم نخوندم اصلا. چرا؟ خاک بر سرم!

بعد برگشتم خونه اف و وسایل رو گذاشتم توی یخچال و بازم دوباره یه چرخی توی خونش زدم تا ببینم همه چیز سر جاشه که انصافا هم تمیز بود. برم بخوابم که صب باید برم لب.

  • ۲۲/۰۸/۱۶

نظرات  (۲)

فک کردم فحش نوشتی اسمش رو سر نقطه گذاشتنت😂😂😂😂

پاسخ:
هرجور حساب کردم نمیشد به فحش تبدیلش کرد :))))

خب منم داشتم دنبال فحش میگشتم،حتی فک کردم فوحش خارنجکی نوشتی😂

پاسخ:
:))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">