آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1495 Red Flag Alert

| سه شنبه, ۲۳ آوریل ۲۰۲۴، ۱۰:۰۳ ب.ظ

آیا شما هم رد فلگ آلرت دارید؟

مثلا وقتی یکی یه رفتاری ازش سر بزنه به خودتون میگین بیب بیب بیب حواست باشه این رفتار این آدم رد فلگه و مراقب باش؟

خودم مثلا وقتی یکی از آدمی که یه روزی باهاش صمیمی بوده و با شدت ازش حمایت میکرده یهو بیاد شروع کنه به پشت سرش حرف زدن و بدگویی کردن این برام چراغ قرمزه که این آدم نرمال نیس. مثلا میتونه بد نگه پشت سرش و فقط بگه که ما دیگه با هم مثل قبل نیستیم یا رابطمون کم شده. همین کافیه

(الان داشتم فک میکردم من این کار رو کردم؟ جز در مورد ر نه)

مورد دوم وقتی موقشنگ بهم گفت که من دوس ندارم جای تکراری برم و همش دوست دارم جاهای جدید برم یه آلرتی توی مغزم روشن شد که آیا با آدمها هم همینطوره؟ آیا آدمی که تکراری بشه براش رو میذاره کنار؟ باید ازش بپرسم

و البته خیلی موارد دیگه

شمام بگین اگه حالش بود :)

  • ۲۴/۰۴/۲۳

نظرات  (۶)

  • مینو حسینی
  • من رد فلگ دارم

    اگه تو ادمایی که برام مهمن ببینم بهشون فرصت چندباره میدم

    ولی ادمایی که قراره جدید معاشرت رو باهاشون شروع کنم یا انقدر رو ارتباطمون سرمایه و انرژی نزاشته باشم همون نشونه اول از لیستم حذف میشن

    پاسخ:
    آره به نظرم به آدمای مهم زندگی باید فرصت داد. اگه آدمه برام مهمتر باشه من یه وقتا ممکنه از طرف فاصله بگیرم با حفظ فاصله اما رابطمو حفظ کنم. شاید. نمیدونم
    بازم من با نشونه اول حذف نمیکنم. یکم بیشتر بالا پایین میکنم تا مطمئن شم

    ببین من به شدت اینجوریم و این اکثر قریب به اتفاق درست بوده. ولی خب کلن اینکه آدم یه چی رو به چی ربط میده و می فهمه زیاد خوشایند نیست.

    البته در مورد مو قشنگ شاید راجع به ادم ها صدق نکنه ولی در هر صورت آدم تو ذهنش میاد. بعد ببین ماها که کوه تجربه شدیم دیگه طرف بگه ف ما رفتیم فشافویه😅

    پاسخ:
    دیگه متاسفانه این از مضرات آیکیو و ایکیوی بالا داشتنه 😎😁
    فعلا به نظر میاد از طرف مو قشنگ هم گوست شدم :))) بریم برای نکست؟
    آره واقعا ماها دیگه مو رو از ماست میکشونیم بیرون :|

    خب چرا به جای فکر و خیال کردن و قضاوت سریع snap judjment ازش نمپرسی بیشتر؟ مثلا بپرس خب تعداد جاهای جدید محدود هست یا ممکنه محدودیت هایی باشه مثل مالی یا دور بودن. توی این طوری مواقع چیکار میکنی؟ میمونی خونه یا میسازی و میری همون جاهای تکراری رو؟ 

     

    یا اصلا ممکنه فقط یه حرفی زده باشه که فکر کنه ممکنه بتونه بقیه رو تحت تاثیر قرار بده و عملش نخونه در آینده به این حرفی که زده. به این حالت فکر کردی؟

     

    البته من کلا قضیه رد فلگ رو نه قبول دارم و نه رد میکنم. کلا فرد نباید بادی به هرجهت باشه. تو باید از خودت عقیده داشته باشی و بعد مستقلا ببینی چقدر باهم شباهت یا تفاوت دارین و اینکه خودت هم توی اون زمینه خاص دنبال شباهت هستی یا تفاوت. امیدوارم پیچیده نکرده باشم قضیه رو. 

    پاسخ:
    من بچه تر که بودم با این مدل ارتباط صریح و مستقیم اصلا اعتقادی نداشتم. اما الان در این سند(!) و سال دیگه به نظرم درستش اینه آدم خودش باشه و درغ نگه و با معاشرت و حرف زدن همه چی رو و شناخت رو پیش ببره. لذا به نظرم درست میفرمایین. با اینکه کامیونیکیت کردن برام مشکله اما باید صراحتا پرسید و جواب داد :)

    یکم پیچیده شد ولی فهمیدم چی گفتی. اینم جالبه که دنبال شباهت میگردی یا تفاوت. تا حالا اینجوری بهش فک نکرده بودم!

    دومی رد فلگ نیس اخه 

    منم همینطورم 

    جای تکراری دوس ندارم 

    پاسخ:
    عجبا

    من هم شاخک هام تکون میخوره و این تو میزان صمیمی شدنم اثر داره ولی یادم نمیاد همون اول یکی را رد کنم. ولی خب روی عمق رابطه و انتظاری که از اون رابطه دارم خیلی تاثیرگذار هست 

    پاسخ:
    آره همون اول آدم محتاط میشه نسبت به طرف

    تو که به ما رمز ندادی که نظر بدیم! یکی در میون هم رمزی مینویسی آدم نمیفهمه ماجرا چی شد:(

    پاسخ:
    آخه شما هم که قبلا کامنت ندادی یا وبلاگ نداری من اصلا نمیشناسمت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">