آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1505 تو روحت بیان :|

| جمعه, ۷ ژوئن ۲۰۲۴، ۱۰:۵۱ ق.ظ

چند وقتی بود بیان برام باز نمیشد

خیلی ناراحت بودم

خیلی دوست داشتم بیام اینجا بنویسم اما نمیتونستم لاگین کنم

الانم معلوم نیست بعد این بازم باز بشه یا نه

داشتم فک میکردم اگه یه وقتی نتونستم بیام اینجا یه وبلاگ دیگه بزنم برای بکاپ

الان یهو یادم اومد که یدونه بلاگفا داشتم قدیم

خیلی وبلاگ سمیه. مال دوران 18 سالگی و کله پر باد اول جوانیه

ولی خب!

پس اگه یه وقتی نبودم اونو میذارم توی پیوندهام باشه :( میرم اونجا

  • ۲۴/۰۶/۰۷

نظرات  (۲)

نه یادمه قبلا هم چند باری بچه های خارج نشین همین مشکل را داشتند و درست شد. بنظرم نگران نباش. 

خب خواهر اون چیزها را تو وورد مینوشتی، الان برامون منتشر میکردی !!! اصلا دلیلت موجه نیست که حالا هم که اومدی دست خالی! 

پاسخ:
آره اما دفعه های قبلی اینجوری بود که مثلا با گوشی باز نمیشد اما با لپ تاپ حداقل باز میشد 
اینبار هیچ جوره راه نمیداد
راه ارتباطی هم ندارن آدم بهشون پیام بده!

خخخخخ شرمنده ام. اینقدر حرف زیاده که باید سر فرصت بیام و مغزمو جمع کنم و بنویسم🙂

من دیگه داشتم نگرانن میشدم.گرچه در کامنتم گذاشتن مشکل دارم اما حداقل می دیدم هستی

خوبی؟

امیدوارم سلامت باشی 

پاسخ:
خیلی بد بود هیچ جوره دسترسی نداشتم به اینجا :(
قربونت خوبم! تا جایی که بیان بذاره هستم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">