آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1508 جمعه ابری

| جمعه, ۱۴ ژوئن ۲۰۲۴، ۱۱:۳۸ ق.ظ

چرا امروز این شکلیم؟

از صب که پاشدم یه طوری بودم. گفتم چایی میخورم خوب میشم. اما اومدم دانشگاه هم همونطوریم

اصلا حال ندارم و گیج و گنگم

گفتم شاید چایی خوب دم نکشیده بود یه چایی خریدم و خوردم.

نمیدونم. امیدوارم چاییه اثر کنه. خیلی بی حالم

هم صبونه خوب خوردم و هم خیلی بد نخوابیدم

امروز قراره موقشنگ رو ببینم

حس میکنم رشته همه امور از دستم خارج شده

هفته پیش استاد گفت چیکار کردی این هفته رو و من هیچی نداشتم بگم. یکمی دری وری گفتم. ولی مشخص بود مزخرف محضه

این هفته هم بهتر نیست

خیلی بی تمرکز هستم

به شدت کم بازده هست روزام

نمیدونم چرا

یه وقتایی میگم یعنی این درسه رو تموم میکنم؟

حس میکنم از وقتی اومدم فقط درگیر حاشیه هام و به اصل کار که درس و ریسرچمه هیچ تسلطی ندارم

خیلی از خودم ناراضیم

یه جور بدی :(

  • ۲۴/۰۶/۱۴

نظرات  (۱)

نگران نباش 

توکلت به خدا باشه 🍕🥤

مراقب خودت باش 

پاسخ:
ممنونم!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">