آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1515 تخم اردک

| پنجشنبه, ۱۱ جولای ۲۰۲۴، ۰۵:۵۱ ب.ظ

شنبه با موقشنگ رفتیم دریاچه و تماشای اردک

در حالی که بغلم کرده بود و داشتیم غروب آفتاب رو تماشا میکردیم، چند تا اردک هم کنارمون آب بازی میکردن. خیلی صحنه رمانتیکی بود. بهم گفت من خیلی حیوونا رو دوس دارم

در همون حال تماشای اردکها ازش پرسیدم تا حالا تخم اردک خوردی؟

گفت دوسشون دارم ولی نه این مدلی :|

  • ۲۴/۰۷/۱۱

نظرات  (۴)

خیلی خوب بود اون سوالت. منم یه بار رفته بودیم انیمال فارم بعد از این بزهای کوچولو شیطون داشت بایسون اردک خولاصه همه چی. بعد من خیره شده بودم به یه بایسون به این فکر میکردم که یعنی چه مزه ایه گوشت این! همسرم اومد بهم گف چقد خوبه که حیوونارو انقد دوس داری و با علاقه داری نگاهشون میکنی اونموقع تازه داشتیم دیت میکردیم. بدون اینکه حواسم باشه چی میگم گفتم دارم فکر میکنم گوشتشو یه بار بخرم امتحان کنم باید جالب باشه. :)))) 

اتفاقا الان که سالها از اون موضوع میگذره گوشتشو خریدم خیلی خوب بود! یه بار امتحان کن. چربی اشباع شدش از گوشت گاو و گوسفند به شدت پایین تره و پروتینش به شدت بالاتر. 

پاسخ:
چه بامزه. تقریبا تجربمون یکی بود :))))
من نمیدونم چرا هر چیزی غیر از مرغ و گاو و گوسفند و ماهی رو نمیتونم راحت بخورم. یعنی شاید یه ذره با اکراه امتحان کنم، اما اگه بخوام درست حسابی بخورم کل مدت تو مغزمه که فلان حیوون رو دارم میخورم. حتی با گوسفندشم یه مقداری مشکل دارم. البته ایران خوب بودا. اینجا یکمی گوشتا بو میدن. یعنی یکمی بیشتر از یکمی :(
چقدر دلم قرمه سبزی مامانمو خواست :(((((((( حتی استخوناشم لیس میزدم. دلم یه ذره شده واسه قرمه سبزیاش :|

وااای خیلی جوابش باحال بود:))))) 

 

پاسخ:
خیلی :))

دقیقا منم همینم. این بایسونم چون پروتیین زیادی داره گوشت چرح کردشو گرفتم ببینم چطوریه خیلیم با ترس و لرز گرفتم. منم دقیقا قیافه حیوون اگه جدید باشه قشنگ تو ذهنمه همش! مثلا هیچوقت خوک نخوردم اینجا! 

من الان 14-15 ساله امریکام یه خورشت قیمه نتونستم درست کنم همش لپش وا رفته!!! دلم لک زده برای خورشت قیمه های مامانم. قورمه سبزیامم با ماهیچه گوسفند درست میکنم بد نمیشه. ولی قیمه رو هیچوقت نتونستم همیشه یه جای کار خراب شده. یه بار قیمه صدفو گرفتم انقدددد لیمو عمانیش زیاد بود اصلا نمیشد بخوری!

پاسخ:
باید یه بار رستورانی جایی امتحان کنم پس. 
ای بابا! لپه قیمه خیلی تجربی باید دستت بیاد که کی بریزی. حتی من خودم هیچ دو دفعه ای یه جور نمیشه :)))) ولی من مارک سوراج میخرم نمیدونم اونجام هست یا نه. دیرپزه!
آخ عجب خرفی زدی که. قرمه سبزی با ماهیچه باید خیلی سسکی شه. این دفعه ماهیچه بگیرم میچزم. اصن لامصب اسمش میاد دهنم آب میفته. چیه این قرمه سبزی :|

یعنی استاد ....زدن به لحظات رمانتیکی خواهر😆😆😆😆

حالا اگه می گفتی فسنجون با گوشت اردک تست کردی احتمالن پرتت می کرد تو دریاچه😅

پاسخ:
اتفاقا اینو در مورد غازای مهاجر کانادایی بهش گفتم
گفتم اگه بهت حمله کردن نترس، میگیرم فسنجونش میکنم تا درس عبرتی باشه برای سایرین :))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">