آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1519 آرایشگر ایرانی :|

| چهارشنبه, ۲۴ جولای ۲۰۲۴، ۰۴:۳۷ ب.ظ

امروز رفتم پیش یه آرایشگر ایرانی تا زیر موهامو یکم کوتاه کنه

از تفاوت شخصیت آرایشگر ایرانی و خارجیم بخوام بگم این که آرایشگر کاناداییم میگفت یه وقت موهاتو رنگ نکنیا، حیفه این سفیدیات خیلی قشنگه و موهات خراب میشه و فولان

بعد آرایشگر ایرانی از همون اولی که منو دید شروع کرد به تخریبم که ای وای موهات چرا سفیده چرا به خودت نمیرسی چرا رنگشون نمیکنی؟ تو که سنی نداری از الان موهات سفید باشه. پسرا ازت خوششون نمیاد باهات دوس نمیشن

گفتم گه نخور موتو کوتاه کن. تازه پرسید دوس پسر داری؟ که گفتم آره دیگه خفه شد. گفت پس از این مرحله گذشتی. قشنگ معلوم بود تو دلش داشت میگفت پسره واسه چیت باهات دوس شده :| آخرای کار هم یه دستی به ابروهام کشید که یعنی چقدر ابروهات پاچه اس. گفت ابرو هم داشتی؟ گفتم خیر فقط مو بود. اینقدر از رفتارش حالم بهم خورد. یعنی انگار نه انگار که سالهاست کانادا زندگی میکنه. همون شخصیت چیپ و داغون یعضی آرایشگرای دوزاری ایران رو داشت

دوباره پیشش نخواهم رفت :|

  • ۲۴/۰۷/۲۴

نظرات  (۴)

اینجا ارایشگر ایرانی نداریم، ولی من پیش یه نپالی میرم؛ خیلی اخلاقش سگه. مثلا با اون لهجه افتضاحش به من گفت خودتو بالا بکش رو صندلی. من متوجه نشدم، بعد برگشت به من گفت نو انگلیش؟ :||||

پاسخ:
اوه اوه اوه
خدا رحم کنه 😄😄😄

میدونم همه جا همه جور آدمی هست، ‌‌خوشحالم بگم ایرانی ها و آرایشگرها هم بین همون ها، واقعا خیلی از این نظرها بهتر شده اند، فضولی کردن و ... خیلی کمتر شده. من کم آرایشگاه می‌روم، اما دو هفته پیش با دخترم رفتیم موهامون را کوتاه کردیم، حرف خاص و اظهارنظر نکرد البته گفت موهات خیلی کم پشت هست، که خب خودم هم میدونم:) 

پاسخ:
بستگی به شخصیتشون داره. من ولی متاسفانه بیشتر تحربه بد باهاشون داشتم
جالبه داشتم سرچ که میکردم به یه آرایشگاهی برخوردم که نوشته بود میتونید درخواست سایلنت سرویس کنید. یعنی آرایشگره در طول کار جز نظر در مورد موهاتون هیچی ازتون نمیپرسه! حالا ضرورتش رو درک کردم :))

هزار ساله ارایشگر ایرانی نرفتم. یه بار پیش یه خانوم لاتینو رفتم هر کاری خودش دلش خواست کرد اصلا براش مهم نبود نظر منو بپرسه کلنم فکر میکرد من دارم براش کلاس میزارم که به جای اینکه اسپنیش حرف بزنم انگلیسی جوابشو میدم :)))

در موردابرو هم باورت میشه 5 ساله دست به ابروهام نزدم :)))) هر چند وقت یه بار با یه موچین دوتا مو اگه در اومده باشه برمیدارم یعنی اصلا یادم رفته ابرو هم یه زمانی درست میکردم :))) یا در نمیاد یا من خیلی خونسرد شدم یادم رفته ابرو تمیز مدل ایرانی چه مدلیه.

پاسخ:
اوه اوه اوه. این آرایشگرا بعضیاشون بد دیوونن. ولی من تجربم با کاناداییه خوب بود
خیلیم خوبه ^_^ منم یه سالی میشه که دیگه ابروهامو برنمیدارم. فقط وسطشو تمیز میکنم. دستم بره قسمت دم ابرو آهم میرسه به آسمون. دیگه طاقت دردشو ندارم :))))

خداروشکر که اوضاع کلا خوبه. در مورد آرایشگر هم عجب رو اعصابی بوده این. :/

پاسخ:
مچکرم ^_^
خیلی. برای من تموم شد این زن :)))
میخونمت ها، اما هیچ راهی برای کامنت گذاشتن نذاشتی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">