آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

1525 همچنان ناخوش

| شنبه, ۳ آگوست ۲۰۲۴، ۰۱:۵۱ ب.ظ

این متن فقط شرح حال ناخوشیمه و هیچ ارزش دیگری ندارد. وقتتون رو هدر ندهید

 

نمیدونم چه مرگمه :(

دقیق بخوام بگم چهارشنبه ضعف و بی حالی و بدن درد داشتم و اسهال

پنجشنبه اسهال و سر درد

جمعه خوب بودم. اما شبش یهو دلپیچه و دل درد گرفتم. داشتم پس میفتادم. البته شدید نبود. با موقشنگ بودم قشنگ فهمید حالم بد شده و هی میگفت معلومه داری میمیری. ولی میگفتم خوبم چیزیم نیس. رستوران بودیم که نتونستم غذامو کامل بخورم. دیگه اومدم خونه فک کردم اسهاله باز که نبود. اومدم بخوابم باز رفتم دستشویی خون دیدم. اصلا وقت پریودم نبود. تازه یه ده روز بود پریودم تموم شده و اینطور سابقه نداشتم :( نمیدونم استرسه یا چی. دیگه یه قرص خوردم و خوابیدم امروزم همش دل درد دارم. و یکمی هم حالت پریودی :(

با همه بدبختی فک کن اینا رو بخوای برای دکترا به انگلسی توصیف کنی :|

چهارشنبه رفتم دکتر و خانم دکتر تشخیص داد شااااااااااید کوید باشه و باید استراحت کنی :|

 

 

  • ۲۴/۰۸/۰۳

نظرات  (۱)

ای بابا امیدوارم الان بهتر باشی 

بنظرم تو این موقعیت از موقشنگ کمک بگیر.

پاسخ:
مرسی زری جان 🌹

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">