آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

کمک! تمرکز ندارم:(

| دوشنبه, ۱۵ ژانویه ۲۰۱۸، ۰۸:۳۳ ق.ظ

خاک تو سرم که دکترا ثبت نام کردم و نمیخوام برم امتحان بدم. آخه بگو چرا ثبت نام کردی و بدتر از اون چرا همه جا هم چو انداختی؟؟ خر خر خر

دیروز استاد زنگ زد بیچاره دید من زنگ نمیزنم خودش زنگ زده چیکار کردی. منم که چارشنبه امتحان دارم. اه. 

دیروز میخواستم برم باشگاه که مسیج دادم به مربیم و نرسیدم برم. گفت که اون دختره که اون روز باهام دعوا کرد رو بیرونش کرده. منم دو نقطه دی شدم! 

اومدم حین درس چایی بخورم تا دستمو اوردم بالا زارت چایی ریخت رو کارت ورود به جلسم:|

احتمالا لپ تاپم ویروسی شده. یهو درایو سیش هی فری اسپیسش کم و کمتر میشه. از وقتی دو ساعت پیش روشن کردم تا حالا نزدیک پنج گیگ خود به خود از فضاش کم شده!!! دارم آنتی ویروس نصب میکنم:|


  • ۱۸/۰۱/۱۵

نظرات  (۳)

  • گرافیست ارشد
  • خخخخ سپاس .
    چرا تمرکز ندارید ؟
    پاسخ:
    دلیلشو دقیقا نمیدونم ...
  • گرافیست ارشد
  • :)
    راستی دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید
    ممنون
    منم ثبت نام کردم
    قرار نیست برم :D
    خب حالا کی امتحان داریم :D
    پاسخ:
    اسفند بود....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">