آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

223

| شنبه, ۱۹ دسامبر ۲۰۱۵، ۰۲:۰۵ ب.ظ

بخشی از آرشیو قبلیم رو ک برام اهمیت داشت خوندم. چیزایی رو با زمان یادم رفته بود ک تجدید خاطره شد. چه قدر هم که قلمم و طرز نوشتنم باالانم تفاوت داشت. دوس داشتم. سبک نوشتنم مختصر نویسی های گاه و بیگاه و ذکر مسایل مهم زندگیم بود. اما خب خوبی سبک جدیدم هم اینه که جزییات بیشتری رو اینجا مینویسم. اما سعی میکنم باز هم به شیوه قبلم نوکی بزنم و هر از گاهی که حوصله روزمره نویسی ندارم یه سبک مینیمال اشاره ای به اون برحه یا برهه داشته باشم. محض ثبتت در تاریخ بگم که الان با هم دعوامون شد سر هیچی و الکی الکی! از خیلی قبل قرار بود فردا ناهار بریم پیتزا. امشب ک اشاره ای هم نکرد تا ببینم فردا چه میکنه! 

امشب کمک مامان بابا کردم و کمی آب نارنج گرفتم. درس امروز تعطیل تعطیل بود متاسفانه. صب که اونجا بودم بعدظهرم حموم بعدشم ناخن و بعدشم وبگردی وقتی برام نذاشت. گفتم حداقل یه کار مفید کنم که رفتم سراغ نارنجا! دیروز ترازم از سری قبل هزارتایی بالاتر اومد و رتبمم دویست تایی پایین تر.اما بازم وضع راضی کننده نبود. به امید خیر

  • ۱۵/۱۲/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">