آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

631

| پنجشنبه, ۲۸ مارس ۲۰۱۹، ۰۲:۲۴ ب.ظ

دیشب ۴.۳۰ لپ تاپ رو خاموش کردم که بخوابم.

نمیدونم ساعت چند خوابیدم

خیلی احساس تنهایی میکنم این روزا

از این که هیچ کسی تو زندگیم نیس

آها، دیشب ساعت نزدیکای ۳ اومدم گوشیو آف کنم

یه پیام تو اینستا اومد

از یکی که نمیشناختم

الکی میخواس بلاسه یه کمی

کلی هم بهم گفت بداخلاق

بره گم شه بابا

خلاصه...

امروز ۱.۳۰ صبونه خوردم

یه مقدار شکل و نمودار از فایلام استخراج کردم انداختم تو مقاله

یه کمی یوگا کار کردم

دوش گرفتم و ساعت ۵.۳۰ تازه ناهار خوردم

باز یه کمی زبان خوندم

و کتاب

و شب با پسردایی اینا رفتم خونه دوستش که همسرش رو میشناختم عید دیدنی

حالا مثلا اونا همسن مامان بابای من مثلا

و تازه رسیدم خونه

شام نخورده

و مایل به خوردن چیزهای خوشمزه

اما چیزی پیدا نیست

دیروز یه فرنی زعفرانی من دراوردی پخته بودم

که الان دارم میخورمش

خلاصه حس تنهایی در من خیلی زندس

شین از آلمان اومده

پیام داد ببینیم همو

گفتم باشه تو خبر بده

من میام پیشت

هنوز خبر نداده

نمیدونم باید بازم چیزی براش بگیرم؟

شاید یه شاخه گل گرفتم

حالا ببینیم خبر میده؟

خیلی تنهاما

خیلی

سکوت شب رو دوست دارم

دیشب کلی سیاوش گوش میکردم و کار میکردم

بازم دلم نمیخواست بخوابم

دیگه تو رو در وایسی خوابیدم

ها امشب پسته هم خوردم بلخره!

آجیل داشتن



  • ۱۹/۰۳/۲۸

نظرات  (۲)

منم همینطورم 
تنهایی حتی باعث شده روی کارام هم اثر بذاره یه جورایی منفعلم کرده در حالی که الان باید شدیدا درس بخونم و وقت هم خیلی کم دارم 
پاسخ:
واقعا.. چرا اینطوریه؟ جای اینکه با تنهایی تمرکزمون رو کارای خودمون بیشتر شه، منم نشستم منفعل منفعل...
نمیدونم 
من این مشکل رو از ٢١ سالگی داشتم و خیلی هم ضربه زد بهم. حس ترس ناشی از تنهایی تو اینده وحشتناکتر از حتی حس تنهایی الان هس. یه جور انگار ته دل ادم خالی میشه. ولی این فکرا اشتباهه ادم رو به جایی نمیرسونه یهو به خودت میای میبینی عمرت رفته بعد از دفاع این فکرا هم میاد 
پاسخ:
شما همون ساعت شنی هستی؟
خب این فکرا تاثیر مفیدی هم داشته؟
آره منم به آینده بیشتر فکر میکنم. البته آدم باید برای خودش هم برنامه ای داشته باسه. نه اینکه بشینه منتظر تا یکی برسه و هر چی که کسب نکرده روبخواد اون براش فراهم کنه. من اینجوری نیستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">