آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

۶۳۲

| شنبه, ۳۰ مارس ۲۰۱۹، ۰۹:۱۱ ق.ظ

دست به یک اقدام ان.ق.لابی زدم. یه حرکت ناگهانی

در همین راستا امسال سال اقدام و عمل رو به جلو خواهد بود!

خودمم موندم

در حال رو انداختن به یکی از دوستام هستم در راستای همون موضوعی که خیلی وقته فکرم رو مشغول کرده

حرکتم ریسکی بود میدونم

اما خب این دوستم رو من اصلا نمیبینم

تازه اون موقعا خودش بهم این پیشنهاد رو داده بود

من فقط میخوام یادآوری کرده باشم

از خودم انتظار نداشتم

استرس دارم که کارم درسته یا نه

اما خب توکل بر خدا

خدایا به تو توکل کردم

اگر خوبه کمکم کن

و اگر بده اصلا فکرش رو از سرم دور کن

آخه این لامصب چرا اینقدر خوبه خب؟

#سیاوش میخونه



بعدن نوشت: مثکه این راه هم جواب نمیده :(‌ نَــــــع :((


  • ۱۹/۰۳/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">