آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

از سری هدفهام اینه که

| چهارشنبه, ۱۰ آوریل ۲۰۱۹، ۰۳:۳۶ ب.ظ

از این شهر و این کشور بروم.

به جایی بسی بهتر

  • ۱۹/۰۴/۱۰

نظرات  (۴)

همه جا آسمونش همین آبی عه ...
پاسخ:
آره اما آدمای رو زمینش که فرق داره
نوعش شاید فرق کنه ولی ته ته ته ته اش .. آدمی ان .. آدمی ...
پاسخ:
شما پشیمونید؟
اگر زمان به عقب برگرده انصافا نمیرین؟
اگر زمان به عقب برگرده .. به دنیا نمی اومدم :)
بستگی داره چطوری بیایی و چی سرت بیاد .. اگر شرایط کسی مثل من باشه .. میگم نیا . نیا نیا نیا ..
ولی همه من نیستن .. بلاهای منم سرشون نمی آد ..
ولی شخص شخص من بودم .. نه نمی اومدم ..
پاسخ:
کاشکی تجربیاتتون رو در اختیار ما بی تجربه ها قرار میدادین
یه بار قرار دادم کلی فحش خوردم ..
کلا بیخیال نوشتن اینطور چیزهای خصوصی شدم ..
سرم به پست های دلی گرم شد .. کلا سرد شدم به این پست ها.
پاسخ:
اینم حرفیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">