آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

738

| جمعه, ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹، ۰۲:۰۸ ب.ظ

بعد از خوندن این باز به سرم زد که چقدر تنهام

بعضی تنهاییا خوبن، یا آدم به این نتیجه میرسه که خوبه، مثل همون که بهش لینک دادم

اما بعضی وقتا تنهایی آزاردهنده میشه. مث همین تنهاییا که تو این هشتگ من هست.

وقتی میخوام یه برنامه ای رو برم اما هیچکسی رو ندارم که باهاش برم

وقتی میخوام جمعه ای برم کوه باز کسی رو ندارم

وقتی حتی میخوام برم بیرون و خرید، کسی رو ندارم

یا وقتی میخوام به کسی زنگ بزنم اما هیچ کسی نیست

من خیلی تنهام، اما خب با وجود اینی که دوستای زیادی دارم.

تو شهرها و کشورهای مختلف

دور و نزدیک

اما خب تنهام

تنهایی من یه خورده عجیبه

خیلی وقتا توی یه جمع هم باز این منم که تنهام

:(

  • ۱۹/۰۶/۲۸

نظرات  (۳)

به نظر میاد تنهایی یه حس مشترکه بین همه ی آدما، اما هر کی اگه بخواد توصیفش کنه؛ متناسب با حال و هوای اون لحظه اش توصیفش می کنه.
منم بیشتر وقتا حس غمگینی نسبت به تنهایی دارم، از طرفی هم دوست دارم تنها باشم :(
پاسخ:
ما آدما عجیبیم واقعا
این مدل تنهایی خیلی ناجوره :( منم تجربه‌ش کردم. چه وقتی که یهو دلم می‌خواد برم بیرونی جایی، چه گاهی وقتا توی جمع :(
پاسخ:
آره. خیلی هم غم انگیزه
من همون ناردونه ام!
منم تنهام. ولی بدتر از اون فشارهای بقیه اس و نگاهایی که بهت دارن که چرا تنهایی! و متهم کردنت به این که خودت باعثش شدی. حالم به هم میخوره از ادمای اطرافم گاهی میخوان به هر قیمتی تنهاییت رو از بین ببرن
پاسخ:
آره، اونم هست. اما این حس تنهایی که من ازش حرف میزنم یه حس درونیه. نه صرفا اینکه رابطه عاطفی نداشته باشی، که من با وجود داشتن یه پارتنر هم باز گاهی این حس رو داشتم
البته خب متهم کردن همچین آدمی اصلا جالب نیست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">