آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

740

| شنبه, ۲۹ ژوئن ۲۰۱۹، ۰۲:۳۳ ب.ظ

امروز رسما شرعا قانونا عملا... خوندن زبان رو شروع کردم

البته غیررسمیش میشه دیشب

از دیشب تا حالا کشتم خودمو یه ریدینگ و یه لیسنینگ زدم که آنالیز لیسنینگ کامل مونده

و آنالیز ریدینگ هم نصفه نیمه

ولی خب برای شروع عیب نداره

امیدوارم روز به روز پیشرفت کنم ^_^

تنها مشکل کار این روشن بودن دائمی لپ تاپه

فک کنم خیلی پول برق بیاد کلا

خیلی کار در این زمینه دارم

نمیدونم بنویسم یا انجام بدم

از لغت گرفته تا پادکست و ...

یه ترجمه جدید هم دارم :))

یارو از قبلیه خیلی راضی بود

  • ۱۹/۰۶/۲۹

نظرات  (۱)

واقعا فکر کردی روشن بودن زیاد لپ تاپ باعث مصرف خیلی زیاد برق میشه؟ نه عزیز جان 
پاسخ:
نمیدونم. آخه مستقیم به برق وصل میکنم. اونم از صب تا شب. بدون باتری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">