آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

876

| پنجشنبه, ۶ فوریه ۲۰۲۰، ۰۲:۵۶ ق.ظ

واقعا خسته شدم از شر این اعتیادی که به گوشی دارم

نه اینفلوئنسرم و نه اینفلوئنسرها رو آنچنان دنبال میکنم

اما از بس از این اپ به اون اپ سوئیچ میکنم که حالم از این زندگی عنکبوتیم بهم میخوره

دوتا اپ کنترل رو گوشیم نصب کردم. فارست که اولش خوب بود اما بعد متوجه شدم دکمه هوم رو بزنی میای بیرون کارتو میکنی تر و تمیز و مرتب و مزخرف :|

الان میخوام یکی دیگه رو هم اضافه کنم که حداقل اپ ها رو با اون بلاک کنم و با فارست درخت بکارم

خیلی تباهم من

*یه اپ خیلی خوبی پیدا کردم. اسمش هلپ می فوکس هست. وقتی اپی رو انتخاب میکنی که نتونی باز کنی هیچ جوره نمیتونی کنسل کنی حداکثر تا یه ساعت. حتی گزینه داره که بزنی نتونی آنیستالش کنی. واسه انواع تباها :)))) فقط کاش زمان برنامه بیشتر بود

  • ۲۰/۰۲/۰۶

نظرات  (۱)

یه اپ هست که یه شمارشگر بزرگ به صفحه اصلی اضافه میکنه و تعداد دفعاتی که قفل گوشی و باز کردی نشون میده . اولین بار باعث شد زندگیم و ببازم از تعداد دفاعتی که ثبت کرده. تا دو روز قفل گوشی و میدیدم جیغ میزدم 

پاسخ:
یه همچین چیزی یک بار نصب کردم. ولی اینکه تایمو بهم بگه نمیخوام
در واقع ترجیح میدم اپی باشه که اگه قفل گوشیو وا کنم گوشی کلا منفجر شه. فقط این جوابه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">