آسِمـــــان می‌نویســـد...

بایگانی
پربیننده ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۰۲
    260
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۶/۰۵/۱۵
    265
  • ۱۵/۱۱/۱۶
    210
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264
  • ۱۷/۰۴/۲۳
    ...
  • ۱۵/۱۰/۳۰
    287
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
محبوب ترین مطالب
  • ۱۵/۰۷/۱۵
    263
  • ۱۶/۱۰/۰۴
    291
  • ۱۶/۰۴/۱۹
    240
  • ۱۵/۰۷/۳۰
    265
  • ۱۶/۰۱/۱۸
    228
  • ۱۶/۰۵/۰۳
    257
  • ۱۶/۰۴/۳۰
    254
  • ۱۷/۰۲/۰۷
    310
  • ۱۵/۰۷/۲۴
    264

882

| جمعه, ۲۸ فوریه ۲۰۲۰، ۰۲:۰۷ ب.ظ

امروز از صب تو فضای مجازی میچرخیدم

بعد از ظهر تمرین داشتم

عصر با پارتنر حرف زدم و دیگه ساعت 8 بود که حالم داغون بود. 

از لحاظ روانی داغون داغون بودم و حتی از لحاظ جسمی هم...

دیگه رفتم در آغوش خانواده. از این اتاق کمی زدم بیرون و گوش دادن به اخبار ویروسی رو هم ممنوع کردم تا یه کمی دلمون باز بشه

و واقعا بعد از دو ساعت تازه رفتم سراغ گوشی که حالم خیلی بهتر شده بود

تصمیم گرفتم استفادمو از فضای مجازی بیخود کم کنم

واقعا فقط فشار روانی روی آدم میذاره

به اندازه کافی یاد گرفتم

و تنها چند کانال مفید رو هم دنبال میکنم

ولی دیگه اخبار لحظه به لحظه‌ش فقط حال خراب منو بدتر میکنه

پس فعلا همه این کانالها رو آرشیو میکنم

 

خدایا شر بیماری و بلا و سختی رو از مردم ما و همه انسانها دور کن

از فردا من رو به روال عادی زندگیم برگردون

ای خدا سلامتی کامل برادرم رو بهش برگردون

خدایا به پدر و مادرم کمک کن سالم و قوی باشن

خدایا مادربزرگم رو هم از شر هر بیماری در امان نگه دار

خدایا به مردمم کمک کن دووم بیارن و از پس این سختی بربیان

خدایا نخواه که با این مصیبتا کسی مجبور شه سر گشنه به بالش بذاره :<

 

  • ۲۰/۰۲/۲۸

نظرات  (۲)

  • بی نشان *****
  • با سلام 

    الهی آمین

    پاسخ:
    🌹
  • بلاگر کبیر ^_^
  • به دعاهات الهی آمین.

     

    من هم جدیدا میخوام مثلا اینستا رو باز کنم اول از خودم سوال میپرسم الان کار واجبی داری اونجا؟؟؟ و همین باعث میشه منصرف بشم.باقی برنامه ها هم همینطور و خوشحالم که دارم به اعتدال سلام میدم بالاخره :)

    پاسخ:
    مرسی
    ولی من هنوووز نتونستم مصرف اینستا و تلگرامو کنترل کنم. با اینکه دو تا اپ کنترل کننده نصب کردم اما بازم اونا رو غیرفعال میکنم و کار خودمو میکنم :-/

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">